15 mars 2009

Jag längtar!

Jag längtar tills jag kan börja röra på mig, gå raska prommenader, springa, spinna, träna och känna svetten rinna. Jag längtar också tills jag kan gå på stan och shoppa kläder som faktiskt sitter relativt bra utan att känna sig som en julgranskula. Jag längtar tills jag ska gå till frissan och äntligen få "piffa till mig" lite, jag längtar tills jag får tillbaka lite ork så jag orkar göra mig fin om dagarna och inte bara gå i samma gamla "trasor".

Men mest av allt längtar jag tills vi får se våran lilla kille första gången, första bilfärden hem och första promenaden med vagnen...Det kommer vara så värt det.

Jag längtar.

/ Ida

2 kommentarer:

  1. ja ibland är jag flitig :) Vi kanske kan ses o ta en fika iveckan?

    SvaraRadera
  2. oh blir lite tårögd! såå söt. bella

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)