9 mars 2009

Desperate housewifes!

Idag köpte jag en present till mig själv. Något jag länge, länge velat ha! Men eftersom jag är en fegis som inte vågar ladda hem (är rädd för fängelse) så har det som aldrig blivit av.

Nu fanns iallafall Desperate housewifes säsong 1 för 199:- på Onoff, och jag slog till!:) Nu har jag något att ligga och titta på här hemma om dagarna. Känns skoj att för första gången någonsin följa en serie! Undra hur lång tid det tar att se alla avsnitten? Med tanke på att säsong 5 visas nu på tv så har jag lite att ta igen;)



Nu ska jag göra iordning lite lunch och bänka mig i soffan för att börja se avsnitt nr 1!:)

/ Ida

2 kommentarer:

  1. men jag har ju hela boxen hemma! kan du ju få låna om du vill. I utbyte mot en fika kanske? ;)
    frågan är om du hinner se klart alla avsnitt vill säga ;)
    //bella

    SvaraRadera
  2. Bra val där! :) Har kollat igenom alla och de tar sin tid! Se och njut :)

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)