13 mars 2009

Det är skönt med tidiga mornar

Det blev en tidig morgon idag med, iof fick Stefan lite sovmorgon med tanke på att han egentligen börjar jobba kl 6. Men vi skulle lämna in bilen på lackförsegling kl 8 så han kompade lite på morgonen. Onödigt att köra fram och tillbaka till Holmsund flera gånger tycker jag.

Vad händer idag då? Inga stora planer, blir nog ganska likt gårdagen. Slappa och vila massor. Se nån film och lite DH avsnitt kanske. Sen ska jag ju laga gomiddag som skall avnjutas med tända ljus.


Imorgon är det Melodifestival final. Ugglas är segertippad. Jag måste faktiskt erkänna att jag tycker om henne lite grann. Inte låten dock, men henne som person. Hon är speciell på ett speciellt sätt, och jag gillar det!

/ Ida

1 kommentar:

  1. Jag tycker precis som du.Jag gillar henne för att hon är speciell på ett speciellt sätt.Kram

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)