15 mars 2009

Så ensamt..

Jag HATAR när Stefan jobbar natt. Det är så ensamt här hemma och det är inte kul att vara ett hormonmonster när man är ensam, man tänker på tok för mycket. Längtar tills han kommer hem imorgon och kryper ner i sängen och håller om mig.

Vi har lovat varandra att vi ska gå ut och fika på Waynes någon kväll i veckan. Som en "sista-sak-vi-gör-tillsammans-innan-vi-blir-tre" grej :). Först ville jag egentligen gå på bio och se Män som hatar kvinnor, men jag känner på mig att det kan bli rätt jobbigt att sitta rakt upp och ner så länge. Så det blir en mysig kvälls-fika ute istället, kan vi sitta och prata hela kvällen och ladda inför vad som komma skall.


En väldigt gammal bild på mig och Stefan, om jag minns
rätt så är den från midsommarafton 2004. Det finns de
som faktiskt frågat om inte jag och Stefan är syskon, vad
säger ni, ser ni något äktenskapstycke?:)

/ Ida

5 kommentarer:

  1. vad fina ni är! Och så roligt att ni hållt ihop så länge. :) // bella

    SvaraRadera
  2. Absolut äktenskapstycke! Det där med syskon har vi också fått höra ett ex antal gånger, tom av Krilles egen farfar :P Tänk att ni snart har plutten hos er!

    SvaraRadera
  3. åååh så fin bild på er nygren.. det här var tider det:)

    SvaraRadera
  4. alltså tänk nygren.. här hade du ingen aning om att du nu skulle få barn om några dagar.. hihi =)

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)