9 mars 2009

BB

Ojojoj vilken stor grej det blivit av det här nu då! Det var ju inte meningen!:)

Såhär ligger det till iallafall.
Mina underbara päron har sparat en MASSA kläder från när vi var små, vilket är enormt roligt att gå igenom! Något som också är kul är att alla vi tre, Hanna, jag och Nora åkte hem från BB i samma kläder. Dessa kläder (som nu alltså är över 25 år gamla) ska våran kille också få åka hem från BB i, de ska alltså få gå i arv:)

Så här tänkte jag dela med mig i hur de ser ut, nytvättade och redo att användas:


Röd baby-mössa, röd knyt-kofta, röd/vit/prickig byxdress, vita sockar och vit body. Den vita bodyn har vi dock köpt själva. Så det blir en liten blandning av gammal och nytt:)


Nu är guldklimpens bb väska packad och klar. kläder, blöjor, våtservetter med mera. Har även börjat lite smått med min, lagt ner alla viktiga papper. Nu äre nära!

/ Ida

1 kommentar:

  1. Hej hopp =)
    nu har jag läst din blogg ett tag så jag måste ju kommentera tänkte jag! Alltid lika kul att se alla små bilder
    kram kram/ Hannah

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)