12 mars 2009

Katastrof!

Jag kliver upp ur sängen och känner ett enormt sug efter någonting! Jag bara MÅSTE ha något (ni vet hur det kan vara). Letar igenom skafferiet och ser en micro-popcorn kartong, jag hoppas att det ska finnas iallafall ett paket kvar i kartongen, och det gör det! ETT paket finns kvar! Jag slänger in popcornen i micron och sätter på, väntar och väntar. Det slutar poppa och jag tar ut påsen, tycker det ser väldigt lite ut i påsen men det får duga tänker jag, när jag öppnar påsen ser jag att popcornen är alldelens svarta, jag har alltså lyckats bränna den ENDA gosaken vi har hemma! K A T A S T R O F! Stefan hör mitt ilvrål från köket och försöker lugna mig med att han kan åka och köpa färdigpoppade popcorn, om jag kan stå ut tills efter hockeyn som slutar 21:00.

Frågan är, klarar jag att vänta till nio?




/ Ida

3 kommentarer:

  1. haha ja fyfan vad jobbigt det är!

    ett tips på godsak.. lite nyttigare.. är mörkchoklad, tror det var Lindhs.. med sesamfrön i.. det var som choklad med krisp i ungefär.. skitgod var den :)

    SvaraRadera
  2. erkän att jag är grym på läsa dina bloggar HAHA

    SvaraRadera
  3. mmm kanske måste testa den! men just nu är jag typ bara sugen på onyttigheter..hahaha:)

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)