12 mars 2009

Ett litet mellanmål

Har nyss ätit ett litet mellanmål beståendes av jordgubbskräm och mjölk. Gott!



Nu gäller det bara att bestämma vad det skall bli till middag. Antingen hemmagjorda hamburgare eller potatisbullar. Det blir ingen gourme middag idag;)

Ikväll kommer Erik (och kanske Hannah?) hit, troligtvis blir det film. Eller kanske en omgång i Buzz? Om JAG fick bestämma skulle vi spela Yatzy HELA kvällen, men jag anar att jag aldrig någonsin skulle få igenom mitt förslag. Len, du är min trogne Yatzy kompanjon:)

/ Ida

1 kommentar:

  1. Haha vad kul att se att jag kanske kommer till er ikväll utan att Erik ringt än, det är bra med bloggar det där för Erik är ingen fantast på framförhållning haha :P Men om han nu frågar så lovar jag att vi kan spela yatzy, det är ett kalasspel =)

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)