28 mars 2009

Lets dance final och bebis mys

Kom hem från Jimmy och Helene för ca en timma sedan. Har hängt där och sett lets dance finalen och haft lite bebis och Jordan mys. Stefan jobbar sista natten inatt, skönt! Både för honom och för mig. Nu jobbar han eftermiddag till veckan, då slipper jag iallafall sova själv. Känns skönt när han är hemma på natten nu.

Vad tycker ni om finalen då? Jag tycker ju helt klart att Laila dansar otroligt mycket bättre än Magnus. Men samtidigt så har hon så mkt mer erfarenhet av musik och dans, än vad han har. Så på det viset unnar jag honom segern, han har tagit ett stort steg ändå.

Nu ska jag krypa ner i sängen och glo på tv tills jag somnar. Imorgon är det helg!

/ Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)