26 mars 2009

Lekdag

Imorse vid 9 tiden kom Jordis hit för att leka med mig en stund. Vilket jag tror vi behövde båda två:) Vi lekte med bilar och garaget, såg film och tillslut gick vi till affären och köpte glass. Len, Jimmy och Nino kom förbi vid 12 tiden då åt vi en god fett-lunch. Sen bjöd Jordis alla på varsin glass som han hade köpt:) En väldigt väldigt mysig förmiddag måste jag säga! Typiskt att jag helt glöme bort att ta kort.

I eftermiddag vid 18 ska vi åka med Erika och Lars för att titta på lokalen som är bokad för bröloppet. Efter det ska jag vidare på Tupperware (stavas det så?) party hos Hanna. Ska även stanna där över natten, Stefan jobbar ju ändå natt ikväll.

Nej nu måste middagen bestämmas..

/ Ida

1 kommentar:

  1. Tack för idag!! Vi är så glada att ni finns i våra liv!

    Superfin headern blev! =)
    PUSS

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)