15 augusti 2009

TACK mina fina!

Jag vill passa på att tacka min FINA familj för firandet igår! TACK även till mina UNDERBARA vänner som gjorde kvällen till en myskväll, trots uppdelningen tjejer och killar;)

Jag kommer lägga upp bilder på mina fina presenter senare idag... Speciellt glad blev jag utav Jordans present, som han valt SJÄLV och betalat för egna pengar. Mitt lilla hjärta! :) Jordan har en speciell plats i mitt tokiga lilla liv, jag lärde känna hans mamma när Jordan låg i hennes mage. Eller just innan tror jag det var. Vi blev himla bra vänner, umgicks nästan varje dag. Och sen kom Jordan, den sötaste krabaten jag någonsin sett! Vi, jag och Stefan, fick den stora äran att vara faddrar, en stor och spännande uppgift som jag är så glad över att ha fått! Jag hoppas att vi än så länge har gjort ett "bra jobb" och verkligen visat att vi ställer upp i alla väder. Tack Len och Jimmy för att vi fått ta del av Jordans fantastiska lilla liv!

1 kommentar:

  1. Tack för att ni finns i hans och våra liv!! Jag är glad att du slutade vara rädd för mig så att jag fick dig som min käraste vän!!

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)