1 augusti 2009

Hotell frukost

Det blev pyjamasparty än en gång, super mysigt! Stefan och Jimmy var på en NHL kväll igår kväll så jag Len och små grabbarna hängde. Sedan följde Jimmy med Stebba hem och sov där, så jag och Viggo stannade här :) Imorse vaknade jag av att söt Jordan kom in och väckte mig och sa "vakna Ida, nu är det frukost". När jag kommer in i köket har Len dukat upp en riktig hotell frukost med rostat bröd, vattenmelon, marmelad fil, flingor ja allt man kan tänka sig. OJ så gott :)

Även Viggo fick sig lite go frukost (trodde jag), päronpuré denna gång. Inte heller en höjdare. Blir nog mosad potatis nästa gång. Det kanske går bättre. Men det var i alla fall roligt att leka med skedan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)