3 augusti 2009

Stranden och potatis

Vi packade in oss i bilen och åktemot stranden vid 12 tiden, vi hann väl vara där i 15 minuter innan det började regna. VARFÖR?! Var är sommaren som jag längtat så efter?

Så vi packade in oss i bilen igen och åkte vidare mot Glassgränd för att hälsa på min mamma, pappa och Nora. Vi fick äppelpaj och Viggo fick smaka mosad potatis, han tyckte det var jättegott och åt säkert 5 skedar! :) Bilder kommer senare.

Nu är pappa ute och går en promenad med Viggo som ska sova, Stefan har kört mamma och Nora ner på stan och ska sedan förbi hemma hos oss för att packa med mina träningskläder för ikväll. Jag ska slänga mig på soffan och vila så jag orkar springa :)

Imorgon bitti packar vi återigen in oss i bilen, men denna gång ska vi åka lite längre. Vi ska nämligen åka till min stuga i Lycksele, Jimmy, Len, Jordan och Nino följer också med. Vi ska gå på Lycksele djurpark och grilla korv, kanske fiska och bada :)

1 kommentar:

  1. Hej! =) Jag vet inte hur jag hittade den men det gjorde jag, fin blogg har du och en fin liten familj! Om jag förstått det rätt så kommer du ändå nånstans uppifrån landet? Sen fick du lillkillen två dagar efteråt våran lilla =)

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)