29 augusti 2009

"Krya på dig"

Tidigare idag hörde jag att det plingade på dörren. Jag gick för att öppna, men det var ingen där. Dock stod det en kasse på golvet med en lapp på. På lappen stod det "Till en fin vän, krya på dig!". I kassen låg det en stor påse vindruvor, en matlåda (hasselbackspotatis, kött och sås), mjölk, grönsaker och choklad.

Jag tyckte att jag kände igen handstilen men var ändå osäker, jag gick direkt till fönstret och såg då en vit volvo åka iväg. Aha - Lisa!:)

OJ SÅ GLAD JAG BLEV! Precis vad jag behövde, nu känner jag mig genast lite friskare:)

1 kommentar:

  1. hihi :)

    sen på kvällen sa R, aningen bitter:
    jaha, vad ska vi äta för middag idag då? du gav ju bort resterna..
    hahahahaha
    då sa jag bara, men det var det väl värt? då fick jag inget svar.
    senare sa han.. gud, du gjorde faktiskt en riktig överaskning till henne:)

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)