29 augusti 2009

Ensam

Ja, det är precis vad jag är just nu (och varit de senaste 2½ timmarna). Kl 13 kom mamma och Nora och plockade med sig Viggo när de skulle åka och kika på vår match. Jag la mig då i soffan, satte på sagan om ringen (den är ju såååå mysig att somna till) och sov. Vaknade nu. Det var SKÖNT och jag känner mig mycket bättre, förutom att det fortfarande gör ont i bröstet. Ska ställa mig i duschen och duscha VARMT och pumpa lite så kanske det blir bättre.

Stefan har match ikväll, 18:15. Jag vet inte om jag kommer palla att se den. tror den skall vara på trånga dåliga Vildmanna och just nu känns det som att jag kommer få klaustrofobi därinne om Viggo bestämmer sig för att vara lite tvärt emot. Kanske blir att mysa i soffan tills Stefan kommer hem.

oohh, jag saknar han lite:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)