16 augusti 2009

Älskade pojkar!

Stefan ligger inne i vårt sovrum med Viggo för att försöka få honom att somna. Men viggo verkar inte vilja sova, jag hör hur han jollrar och pratar. Jag hör Stefan säga: "Imorgon ska ju pappa börja jobba igen, visst lovar du att vara snäll mot mamma då?"..SÅ gulligt... Tänk, jag har världens FINASTE son och en UNDERBAR sambo som alltid vill mitt och Viggos bästa. Jag är lyckligt lottad!

Tänk om 3 år, då kommer de prata om vad Viggo har gjort under dagen, vilka han har lekt med, vad de fick för lunch på förskolan, varför han har ett stort hål i sina byxor....

1 kommentar:

  1. Vi har nog varit lite för snabba med ett "helt mål" gröt på kvällen. Han har fått smakisar på förmiddagen i ca en vecka. Vi trodde att det nu var grönt att införa ett kvällsmål men inte. Mnas lär så länge man lever :-)

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)