19 augusti 2009

Sova ute

Jag och Viggo befinner oss hos Viggos mormor och morfar idag. Stefan var så snäll och skjutsade hit oss innan han åkte till jobbet. Det är så tråkigt att bara vara hemma. Visst, jag är ju inte ensam jag har ju Viggo men det är ändå skönt att komma ut ur lägenheten. Båda mamma och pappa slutade tidigt idag, så vi hade tur :)

Jag tror att jag och mamma ska baka lite inför Söndag. Jag håller alla tummar och tår för att det ska bli fint väder så att vi kan vara ute. Men det är inte hela världen om vi måste vara inne heller, vi har ju en back up plan som tur är :)

Viggo ligger just nu och sover eftermiddag ute i min gamla vagn på mamma och pappas altan. Jag vill också ha ute plats och altan så att Viggo kan sova ute i vagnen oftare. Men men, bara att gillalalalalala läget. Själv sitter jag i mjukis kläder i köket (så att jag ser och hör vagnen) och läser bloggar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)