23 april 2009

Torsdag

Dagen började med ett besök på BVC, lillkillen har växt så det knakar, nu väger han 4228 g och är 54,7 cm lång :) Direkt efter besöket åkte vi till premiär öppningen av Media Markt. Vi var inte ensamma där om jag säger så. Jag hittade dock min telefon som jag varit på jakt efter men som inte funnits i någon butik här i stan, så vi ska åka dit någon dag i veckan och köpa den.

Efter Media Markt gick vi en liten promenad förbi Viggos farmor och farfar där vi satt kvar en stund och pratade. Sedan bar det av mot glassgränd där vi fick tvätta upp all vår tvätt samt äta middag. Vardagslyx så det brakar om det:) Nu är vi hemma och har börjat göra kväll, Viggo har badat och fått på sig en ren pyjamas. Mamman har också passat på att duscha. Nu väntar vi på att lillkillen ska somna så kan vi ha en liten myskväll med film, chips och dip:)

1 kommentar:

  1. jag hörde att mamma hade tagit sig för att gå och hälsa på viggo med presenten hnär ni var på glass, haha :)

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)