19 april 2009

Ensamma

Ikväll var det tänkt att vi skulle till Jimmy och Len för att se film. Men vi kastade in handuken. VI har inte varit ensamma sedan Viggo föddes och jag känner att jag börjar bli trött, stressad och sliten. Ikväll ska vi bara vara hemma och mysa vi 3. Jag och Stefan måste passa på att vila också när Viggo gör det, annars kommer vi inte orka med alla vakna nätter och ont-i -magen-dagar.

Så ikväll blir det familj-mys med varma mackor och tv. Jag älskar min lilla familj sååå mycket!:)

3 kommentarer:

  1. Helt rätt Ida!
    Ta det chill nu och njut av lugnet!

    Våga säga nej när folk ringer, alla kommer hinna träffa er ändå, ni ska ingenstans =)

    Vi ska också ha familjemys ikväll med Wipeout och Söndagsparty med Filip och Fredrik!

    SvaraRadera
  2. Det gör ni alldeles rätt i! Hemmamys bara familjen är faktiskt det mysigaste och bästa. :)
    Får pussa viggo storfot från oss. :)

    SvaraRadera
  3. Christin Rehn2009-04-19 19:00

    Bra Ida! Njut av tillvaron!
    Det viktigaste för er lilla familj är att NJUTA av varandras sällskap och skapa harmoni för alla tre.
    Trötta föräldrar har mindre ork, barnet får säkert sitt, men det är lätt att glömma relationen som vuxna. Njut också av varandra!!
    Puss och Kram//Farmor Kickie

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)