12 april 2009

2 st promenader

Pojkarna ligger i sängen och sover, Viggo väckte oss och knorrade lite men somnade fort om igen. Jag klev upp för att vila mina höfter och rygg som jag har så ont i från förlossningen.

Igår var en mysig dag, vi åkte upp på BB kl 11 för att göra de tester de inte hann med den dagen vi fick åka hem. Sedan åkte vi direkt till mormor och morfar där vi genast började tvätta upp nattens tvätt, som resulterade i en HEL blå Ikea säck.. Både jag och Stefan fick ta igen oss lite på soffan vilket var otroligt SKÖNT. Viggo hann med hela 2 st promenader i mammas och mostrarnas gamla vagn:)

Nej nu ska jag krypa ner bredvid mina 2 skatter..Ska ligga och titta på våran underbara guldklimp när han ligger och sover så sött. JAG ÄLSKAR MIN LILLA FAMILJ!


En av mina 2 skatter! ÄLSKAR DIG

1 kommentar:

  1. Åh vad söt! Melvin är så glad över att Viggo äntligen har kommit till världen, gud vad kul dom kommer ha ihop! Vi är uppe i Arvidsjaur nu och åker skoter, men när vi kommer hem vill vi komma och hälsa på eran guldklimp =)
    Kram på er tre från oss tre!

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)