4 april 2009

God middag, gott sällskap och bra film!

Vilken TUR att vi valde att följa med på bio. Vi båda två tycker att filmen var riktigt bra, t.om min käre sambo som inte är sådär överförtjust i svenska filmer! Det gick dessutom hur bra som helst att sitta. Först en god middag med mycket bra sällskap, sedan en bra film på bio. Jag är SÅ nöjd med kvällen:)

Nu längtar jag bara så mycket tills de 2 uppföljarna kommer på bio!

Imorgon är det Lördag och jag har inga planer än så länge. Får väl börja dagen med att ta hand om tvätten som är ren, eftersom Stefan sprang upp och ner till tvättstugan som en tok idag är det väl inte mer än rätt att jag viker och stoppar bort den. På kvällen är det mitt nya favvo program- Robinsson, så vi lär väl ligga bänkade i soffan som förra helgen:)

2 kommentarer:

  1. De två uppföljarna kommer inte komma på bio..De ska visas som en serie på tv! Det är kasst jag vill ha biobiobio!

    SvaraRadera
  2. Fast jag har hört annat, att de ändrat sig och att det blir bio av de iallfall:)

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)