5 april 2009

Middag på Glassgränd

Sitter hos mamma och pappa nu på Glassgränd. Har precis avnjutit en god middag inheållandes köttgryta och ris, samt äppel och päron paj till efterätt. Så nu är jag verkligen mätt och belåten:)

Vi ska nog snart bege oss hemmåt, blir en slappar kväll i soffan. Det är ju wipeout ikväll, det måste man ju nästan se! Sen lite senare sätter vi nog på en film och äter popocorn:D

Imorgon är det måndag och dagen innan dagen D. Jag har tänkt städa och skura hela lägenheten så den är ren och fräsch om lilla killen bestämmer sig för att komma ut till oss i veckan, då behöver man inte lägga ner nån tid och energi på det.

När gissar ni på att han väljer att göra entré?:)

5 kommentarer:

  1. Ja, Ida, som jag sa så tror jag han kommer den 9:onde. Ett Torsdagsbarn, precis som du:)! Och du,du vet vem du ringer när du vet vad.....! Tack själva för ikväll, alltid lika trevligt när ni är hemma:) kramizar mamma

    SvaraRadera
  2. Hej Ida! Jag hoppas att ni inte behöver vänta länge. Jag gissar att på onsdag kommer det att hända grejer.(slempropp eller förvärkar eller dyl) På fredag kommer lillkillen. Många kramar från Sofia. Ps. Jag tänker inte gissa på tid eller så. Det lämnar jag till experterna.....

    Hello även från Fredrik! Jag tror att sonen kommer om prick en vecka från idag dvs på söndag den 12:e klockan 01.42, jepp jag har rätt..... eller...... många lyckönskningar o kramar på vägen!!! Ps din blogg bloggar....

    (Sofia säger)Som sagt, experten har talat...=)

    SvaraRadera
  3. Hej Ida!
    Ja, som jag har sagt till mamma Inger tidigare, bäbben kommer i morgon, alltså 6 april...bra dag! (Vår Olivias dag!) Nu när det är så nära, har jag säkert fel, men det är iallafall min gissning. Lycka till hur som helst!

    Annika från mammas jobb

    SvaraRadera
  4. ja, jag tror fortfarande den 12.e.
    Det håller jag fast vid :)

    // Bella

    SvaraRadera
  5. eftersom det inte blev den 4:e så blir det såklart den 9:e ;) /linnea

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)