3 april 2009

Tacos och bio på schemat

Imorgon har Stefan bjudit hem Hanna och Adde på middag. Vi tänkte bjuda på gammal (dock ny) hederlig tacos! Efter middagen ska vi även gå på bio, Män som hatar kvinnor ska vi se. Jag är dock lite orolig över hur det kommer gå för mig att sitta rakt upp och ner i över 2½ timme, hade ju inte tänkt gå på bio något mer innan. Men jag och Stefan bokade hångel-sofforna, då kan man i alla fall sträcka på sig och gå på toaletten när man vill utan att känna att man stör någon annan.

Nu värker det i mina ljumskar! Ska ta och lägga mig och försöka sova. Sovgott alla!

3 kommentarer:

  1. Åh, den filmen är riktigt bra!

    SvaraRadera
  2. Frågan är OM jag vill veta det, hehe? Jag känner allafall att jag måste ta tag i träningen för att känna mig mer nöjd med min egen kropp.....just nu känner jag mig som en uppplåsbar barbara :D haha!

    SvaraRadera
  3. oh då kanske vi syns! Vi ska ev också på bio ikväll. :) kram / bella

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)