5 april 2009

Jag förstår inte..

..Alla som HATAR dessa harems byxor? Själv tycker jag de ser huuuur sköna ut som helst! Kommer säkert bo i sådana byxor i sommar. Slappt och skönt! Nej, jag HISSAR istället för att DISSA.

En annan sak ang kläder som jag börjat fundera på är när jag ska köpa nya kläder efter förlossningen, man kommer måsta tänka på vilken modell kläderna har (iallfall toppar och klänningar). De måste ju vara "amningsvänliga". Gärna med knappar fram så det lätt går att knäppa upp osv. Nu går det inte bara att köpa SNYGGA kläder, nu måste de vara praktiska ocskå.

Här är ett exempel på vad jag menar:



Passande också att den heter Milky tunic!:)

3 kommentarer:

  1. Jag gillar inte haremsbyxorna:P Iaf inte den modell som gina tricot (du vet de som visas på reklamen på tv) har på sina, i mina ögon ser det ut som en vuxen människa har "gjort ner sig" i dessa byxor:P

    SvaraRadera
  2. Haha! Jag tror dock att de kan vara VÄLDIGT sköna att ha en varm sommardag, och det finns nog mer modeller än ginas;)

    SvaraRadera
  3. jag köpte ett par från asos som inte var för tajta nere vid benen utan rätt jämnslappa hela vägen och med en mudd längst ner. dom sitter riktigt bra, så tricket är att inte ha för tajta ben nertill, och inte för slappt upptill. balans kallas det :D / linnea igen

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)