8 mars 2010

Update från sjukstugan

Man ska inte ropa hej....

Kl 23 i Lördags kväll började Viggo kräkas igen, 30 minuter började det vrida om i min mage och så var det min tur. Hela natten sprang jag fram och tillbaka till toaletten. Kl 5 på Söndags morgonen slutade jag kräkas, men då kom feberfrossan och huvudvärken. Det är det värsta jag har varit med om på länge...

Viggo har under hela denna tid varit väldigt pigg och glad mellan kräkningarna, han har dock sovit väldigt mycket och gått ner i vikt, vilket man ser tydligt på hans armar, revben och i hans ansikte. Stefan har fått dragit ett TUNGT lass och jag förstår faktiskt inte hur han har orkat, trots att han själv också mått väldigt dåligt.

Nu verkar vinden vända vilket vi är väldigt GLADA i! Viggo ska få prova "riktig" mat idag och jag HOPPAS verkligen att han får behålla det denna gång...

Sådär, en liten uppdatering från sjukstugan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)