25 mars 2010

Upcoming Birthday

Det är många som skriver till oss och frågar vad Viggo önskar sig när han fyller 1 år. Egentligen önskar han bara att alla nära och kära vill komma och fira denna stora dag tillsammans med Lördagen den 10 April, men det svaret räcker inte har jag fått höra så nu har jag knåpat ihop en liten önskelista :)

Viggos önkselista(ta den med en nypa salt):
  • Potta - Så att jag snart får bli kvitt dessa obekväma barnsliga blöjor
  • Fjällräven svart "mini" (dagis)ryggsäck - Så att jag kan förvara mina extrakläder med stil
  • Sommarkläder som shorts och t-shirts(strl 86-92) - Jag vill ha snygga kläder som framhäver min coola personlighet
  • Regnkläder och stövlar till dagis - Så att jag kan hoppa i varenda vattenpöl jag hittar när jag är ute på promenad
  • Cykelhjälm - Helst vill jag inte ha någon alls eftersom den kommer förstöra frisyren, men jag måste annars får jag inte åka cykel säger mamma, typiskt
  • Leksaker - Jag vill ha bilar, badleksaker, bollar, hink och spade, you name it!
  • Presentkort på polarn och pyret - Så att mamma kan köpa fina, praktiska och randiga kläder till mig
  • Foppa tofflor - Är man cool ska man ha foppa
  • Cool bobby car - Jag vill ju glida fram med stiiiiiiil (Mamma och pappa ska köpa)
  • Sandaler med stängd tå - Så att jag kan köra bobby car utan att skrapa mina små tår
  • Böcker - Så att mamma och pappa kan läsa hemska spökhistorier för mig

Hoppas ni blev inspirerade ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)