1 mars 2010

Godmorning sunshine

Trodde att jag hade föreläsning mellan 09-12, men när jag klev upp och kikade på schemat så börjar jag inte föränn kl 10. Skönt :)

Igår blev det ingen uppdatering, och det var INTE för att jag låg deckad (bakis) i sängen hela dagen utan pga att HELA dagen var inplanerad ;)

I Lördags: Det var riktigt skoj att komma ut och umgås med tjejerna, dricka gott och snacka strunt. Att på kvällen få skaka en shaker istället för nappflaska ;) Naturligtvis saknade jag min guldklimp men jag visste att han hade det hur bra som helst här hemma med Moster Nora! Vid 24 tiden drog vi till Rex, där blev vi inte långvariga utan drog vidare till Allstar, där stannade jag till halv 2 sedan kom S och hämtade mig. Jag ska försöka få tag i bilder från Lördagen.

På Söndags morgonen vaknade vi vid 08:30 (Hur pig och fräsh som helst, vilket jag inte kan förstå), då blev det att ladda upp med frukost. Kl 11 hade Nora match här på Sjöfruhallen så då åkte vi dit och kikade på den. Efter matchen kom Mamma, pappa och Nora hit och fikade en stund, och när de åkte hem la jag mig med Viggo i sängen där han somnade och jag kikade klart en film. På kvällen har vi bara degat i soffan alla 3, njutit av livet helt enkelt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)