22 mars 2010

När det inte känns bra

En liten uppdatering från tentakaoset. Jag har skrivit ungefär 1½ av 3 uppgifter, så jag kan väl inte säga att det går super dåligt. Jag har ju trots allt hela imorgon och fram till 17:00 på Onsdag på mig, så det här skall nog gå vägen!

Det som känns mest jobbigt just i detta ögonblick är att jag saknar V så oerhört mycket, jag har aldrig riktigt känt att det har varit jobbigt att lämna bort honom men just idag känns det inte bra alls. Hur kan det komma sig? Kan det vara en blandning med att jag inte gett honom nästan någon av min tid alls idag och att jag är lite stressad över skolan kanske? Vi bestämde att om Viggo sover när Stefan jobbat klart ska han få sova kvar, så att han inte behöver bli uppryckt mitt i sömnen. Men om han är vaken skulle Stefan plocka upp honom på väg hem. Jag vet att han har det jättebra hos sin farmor och farfar och det är bra att han får lite egentid med dem, men ändå hoppas jag att han kommer hem ikväll, då ska han få sova mellan oss och jag ska snusa honom i håret!



Älskade barn, tänk att en sådan liten människa kan ge så MYCKET kärlek!

1 kommentar:

  1. Jag om nån kan verkligen förstå hur du känner det!!
    Så där kände jag i 3 års tid....gulp!

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)