28 juli 2009

Min tredje hälft

I Fredags hade Len bakat en supergod Jordgubbs tårta. Hon är bra på sådanna saker den där Len. Hon är snabb och hinner med rätt mycket på en dag, städa, diska, tvätta, baka, laga mat, se film, blogga.... Ja allt man kan tänka sig.

Men det är inte därför jag tycker om henne, man skulle kunna säga att hon är min tredje hälft om det finns en sådan, den där hälften man kan berätta allt för utan att skämmas eller vara orolig för att resten utav min bekanskapskrets redan efter en vecka fått reda på vad jag berättat. Den där hälften man kan hänga hos hur mycket som helst och som tar emot mig och min lilla tokiga familj med öppna armar när som helst på dygnet, den där hälften som oftast har svar på de mest tokiga frågor jag kan ställa, den där hälften som alltid är på ett bra humör även fast hon själv ibland kan vara trött.. Ja, jag har tur som har en sån bra tredje hälft :)

1 kommentar:

  1. Men tack söt för dom vackra orden!! =) Det värmde mitt hjärta gott ska du veta!!

    Jag saknar er redan! Det är så tomt utan er!

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)