1 juli 2009

En dag i parken

I förrgår mötte jag och Viggo som jag tidigare skrivit upp Lisa för att mysa en stund i parken. Det är alltid lika super mysigt! Dock händer det alltför sällan:/ Vi har alltid något att prata om och vi tränar magen konstant i form av att skratta! Haha:)
Viggo myser med tant Lisa

Viggo med mamma

När vi hade myst klart i parken packade vi ihop oss och började gå mot Viggos Farmor och Farfar, där Stefan redan var och tvättade lite kläder. Kläderna fick sedan hänga ute och torka, oj så gott de luktar och oj så fort det torkar i denna värme! Jag längtar tills vi flytter då vi både kan tvätta och hänga tvätt ute så mycket vi vill! Både Stefan och Viggo blev helt slut av både värmen och tvättningen, så de passade på att ta sig en lur på altanen...Sådan far sådan son, visst?;)
Stefan vilar

Viggo och snutten vilar

K Ä R L E K

1 kommentar:

  1. ååååh jag är så avis på din kamera nygren.. skulle kunna sitta inne hela min semester för att köpa en sån kamera. haha (nästan)

    =)

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)