3 juli 2009

Härliga Fredag

Idag är det mycket svalare, vilket är rätt bra för Viggo tycker det är lite jobbigt med värmen. Han har svårt att slappna av och vila på dagarna vilket gör att han blir övertrött på eftermiddagarna.

Idag ska vi gå en promenad till lokalen där bröllopsfesten skall hållas, vi skall pynta (säger man så?), ställa i ordning bord, duka med mera. Allt skall vara tipp topp, för imorgon smäller det!:) Så spännande!

Jag har dock inte kommit underfund med hur jag ska ha mitt hår, jag skulle behöva lite hjälp, hade tänkt fråga Anna Bladh som hjälpt mig förut då det blev superfint, men kom på att hon jobbar hela dagen så det går ju inte. Typiskt! Känner du dig sugen på att hjälpa en halvt stressande småbarns mamma så är du mer än välkommen;)

1 kommentar:

  1. jag tycker du är jättefin när du har sådär uppsatt med det vita hårspänndet och så.. du vet =)
    fas nu är du ju nygjord i håret sådu kanske kan ha utsläppt om du inte kan göra nåt själv?=)

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)