16 december 2009

Viggos första snö

Idag vid 13 tiden började Viggo bli trött, otålig och på dåligt humör. Jag hade tänkt att vi skulle vänta in Stefan så vi kunde promenera alla tre. Men vi klädde på oss och gick ut för att försöka vända på Viggos humör och så att han skulle få sova lite i friska luften.

Hans humör vände direkt vi klev utan för dörren, han tittade med STORA ögon och var inte alls intresserad av att sova. Han undrade säkert varför det var alldeles vitt överallt

Jag täntke att vi skulle promenera förbi EXPO för att titta på stora tomten som står vid entrén och eventuellt shoppa lite, men när vi kommit halvvägs så kom jag på att plånboken var hemma. Attans. Men vi gick och tittade lite ändå, ögonshoppa kallas det väl?
Lagom tills det var 100 meter kvar till vårt hus somnade Viggo sittandes i vagnen, mycket intryck på lite tid.



Lax, potatis och gräddfilsås blir dagens dinner. Frågan är om jag kommer orka något när jag nyss tryckt fyra st kardemumma bullar och julmust. Hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)