7 december 2009

Jag är lyckligt lottad...

Jag har en sambo som jag levt tillsammans med i 6 år. Han är jag, och jag är honom. Vi är ett. Han är min själsfrände.

Tillsammans med min sambo har jag har en FANTASTISK son som jag tar hand om och ÄLSKAR av hela mitt hjärta. Han är vårt kött och blod och jag gör ALLT för honom. Han går före allt och jag försöker att varje dag överösa honom med kärlek, värme och trygghet. När jag ser glädjen i hans ögon när vi får ögonkontakt ser jag att jag lyckas. Då blir jag lycklig!

Jag har många vänner, några få riktigt NÄRA. Jag försöker var lojal, öppen, tillmötesgående, förstående, trevlig, rolig och glad. Jag vet att jag kanske inte alltid lyckas men jag är inte mer än mänsklig. Jag är otroligt tacksamm och GLAD över att de finns i mitt liv, och att jag och min familj har en plats i deras. Det är guld värt. TACK!

Jag har en fantastisk mamma och pappa (för att inte tala om systrar) som har stöttat mig i alla möjliga situationer. De är dem som har format mig till den jag är idag. Hos dem känner jag trygghet och kärlek. Det är inte alla som har den lyckan.

Jag har 2 helt otroliga svärföräldrar som tagit emot mig (och Viggo) med ÖPPNA ARMAR! De visar kärlek till oss varje gång vi träffas och det värmer i mitt hjärta.

Jag är lyckligt lottad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)