2 december 2009

Sleeping child

Oj vad skönt. Jag och Stefan somnade kl 19 när vi nattade Viggo (som gick hur SNABBT som helst, somnade på 2 minuter) och vi vaknade kvart i tio. Vilken tur, Stefan börjar ju jobbet kl tio ;)

Imorgon ska vi på lek dejt hos Lovisa och Melvin. Ska bli kul :) Rasta ungarna lite. Hehe! Passar perfekt då S jobbar natt och behöver sova.

Vi har planer varje dag till Söndag kom jag på precis. Imorgon - Lekdejt, Fredag - Dinner med Lisa + match på kvällen, Lördag - Flytthjälp + kanske hemlis, Söndag - Dop + födelsedagskalas.

Tur vi har en mini whiteboard tavla där vi kan skriva ner veckans aktiviteter, så inget glöms ;)

1 kommentar:

  1. haha, har jag berättat om R:s fd. jobbarkompis? R hade väl sagt någon gång att vi har en whitebord hemma där man kan skriva upp viktiga saker.. och då hade den där kollegan fått för sig att jag kör med karln min.. så han sa jämt till han "jaha, ska du hem till griffeltavlan nu" hahahaha..

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)