20 december 2009

Friends

Nu är jag hemma efter en mysig kväll på Tomtebo hos Isabella och Samuel. Jag blev bjuden på en JÄTTE god fisk soppa som Isabella hade lagat, det blev min 2a middag. Jag är inte den som säger nej till mat ;)

Inte nog med det, Samuel som är utbildad massör gav mig en härlig omgång på massagebänken. Man kan lungt säga att jag har blivit bortskämd ikväll! TACK

Förutom god mat och massage hjälpte jag Isabella med designen på deras bröllopsblogg. Vi såg robinsson, åt chips, såg paradise hotell, drack coca cola, pratade, åt godis, såg lite mer paradise hotell, åt mera chips.....Osv ;) TACK för ikväll söta ni :)

Jag fick ett sms av Nora med en bild på min SÖTNOS som sover hos mormor och morfar inatt. Han fick bada i mormors badkar. Min skatt.

1 kommentar:

  1. Jag förstår att man blir LYCKLIG av att få ett sådant fint mms! :) Så söt!

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)