3 december 2009

Glassi

Jag och Viggo myser på Glassgränd ikväll. Stefan jobbar natt och vi ska lix vara här imorgon då vi (jag och Viggo) ska möta upp med Lisa så då åkte vi hit och myste lite ikväll och stannar över natten.

Viggo ligger och sussar sött i Norpans säng, snart kommer hon hem från träning då ska jag ta med mig min skatt ner till gästrummet där vi ska krypa ner tillsammans. Vi ska sova näära näära inatt!

Viggo råkade ut för en liten olycka idag, han ställde sig på alla 4a och skulle krypa, men halkade med handen så han druttade med huvudet rakt ner i golvet, han hade tutten i munnen som gjorde att han slog i läppen så det kom blod. Från och med nu blir det inge mera tutte när det är kryp dags ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)