13 december 2009

Mitt liv

Dålig uppdate idag, men vi har haft fullt upp! Viggo kom hem kl 10 imorse, vi mötte upp dem på parkeringen och han gick då upp med S och jag hoppade in i bilen med mamma och pappa, vi åkte till Hörnefors där Nora spelade match. Vinst med 13-1 säger väl allt?

Sedan släppte de av mig hemma där jag kom hem till ett städat hem och en sovande prins. Vi klädde om och åkte vidare till Haga där det vankades födelsedagsfika för Andreas som fyller hela 26 år.

NU sover en nybadad Viggo med sin pappa, han fick bada innan kvälls vällingen. OJ vad han tyckte det var kul, plaskade massor. Så nu är han re(h)n i dubbel bemärkelse

En "gammal" bild på mitt liv, ja för det är precis vad de är. Mitt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)