11 december 2009

Nobelpris

Att vara mamma är som att leva med hjärtat utanför kroppen. Från och med då spelar ingenting annat någon som helst roll. En ny liten skrynklig människa kommer in i ens liv och man svär på att göra ALLT som står i sin makt för att skydda honom/henne resten av livet.

I min omgivning finns det många mammor som förtjänar detta pris. Men det finns två stycken som jag vill hylla lite extra:

Lovisa - Att vara mamma är inte alltid det lättaste. Att vara ung mamma gör det heller inte lättare. Men du ska veta att jag ALDRIG någonsin tvivlat på dig som mamma. Jag blir så STOLT när jag ser dig tillsammans med Melvin. Du gör ett fantastiskt jobb och du är en stor förebild.

Len - När jag ser kärleken som strålar mellan dig och dina barn Jordan och Nino blir jag alldeles varm av lycka. På något konstigt litet vis lyckas du alltid få vardagen att rulla på trots alla möjliga hinder. Du är en fantastisk mamma, en fin sambo och en underbar vän.
Finns det någon liten mamma som du skulle vilja hylla går det alldeles utmärkt att kopiera denna utmärkelse.

1 kommentar:

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)