6 december 2009

Dop och födelsedags fika

Godmorgon! Jag har varit dålig på att uppdatera de senaste dagarna, det beror inte på att jag inte vill utan för att jag ej varit hemma på 2 dagar samt haft fullt upp.

Hur som, igår var vi på Trombonstråket där vi hjälpte Len m familj med flytt, så fint det blir! Sakta men säkert, det är ett bra motto. Kidsen härjade runt bland flyttkartonger medan vi andra försökte få lite ordning. Till middag åkte killarna iväg och köpte hämtmat, till det skålade jag och Len deras nya HUS med 2 glas vin ;) Av någon konstig anledning kände jag mig lite tung i huvudet när vi åkte hem, kankse inte så konstigt när det är 2 a gången jag dricker 2 glas vin på nästan 2 år.

Nu håller vi på att göra oss iordning för EBBAS dop, kl 14 ringer klockorna och jag hoppas att Viggan sköter sig och inte har en show i kyrkan ;) Efter dopet åker vi vidare på Jimmys födelsedags fika, nära och UNDERBARA vänner kan man aldrig få för mycket av!

Räcker det med 2 glas för att få en mammas huvud i gungning?

Det kanske är så spelreglerna är numera, så man har väl inget annat

val än att spela med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)