7 december 2009

Dusch = njutning

Förr, när jag bodde hemma hos mamma och pappa tyckte jag det var SÅ JOBBIGT att duscha, speciellt när jag kom hem från sena träningar (ofta vid 23:30), jag ville ju bara krypa ner i sängen och sova.

Nu, ÄLSKAR jag att duscha. Jag kan duscha länge, gärna 45 minuter om jag har tid. Därför "planerar" jag alltid in att duscha när S är hemma, så jag kan slappna av och NJUTA utan att ha ett öra utanför toaletten för att höra om Viggo vaknar. Duschen blir min lilla "flykt från vardagen" där jag blundar och släpper allt. Sa jag att jag ÄLSKAR att duscha?;)
Bjuder på en bild från igår, nu ser jag vad morgondagens to do blir: Skura spegeln.

1 kommentar:

  1. Jag kan inte annat än att hålla med, duschen är bäst. Badet är också ett alternativ ibland. Måste nog ta mig en dusch efter maten :P

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)