22 augusti 2010

Stövel miss!

Viggo har inte använt sina regnstövlar någonting alls i sommar, och nu ikväll tänkte jag att det är bäst att testa så att han fortfarande kan ha dem eftersom han börjar förskolan igen imorgon. Oopppps, tårna tar i där fram och det var svårt att få på dem. Hur kunde jag glömma? Stackars barn som kommer få gå i för trånga skor imorgon! Jag får åka in på stan på lunch rasten och köpa ett par nya åt honom, då ska jag ta ett par med lite marginal så att det ryms ett par tjocksockar i.


Nu ska jag gå och packa Viggos väska samt märka lite kläder som är omärkta, sen blir det sängen så jag orkar med en jobbdag och ännu ett kalas imorgon. Viggos moster Hanna fyller ju år!
Natta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)