22 augusti 2010

BiRthDaY PaRtY

Nu pustar vi ut i soffan en liten stund innan vi ska gå och sova. Vi har haft en fullspäckad dag med födelsedagskalas, innebandy, beachvolly-final tittande med Hanna, Adde och Emelie. Imorgon börjar jag min jobbvecka innan skolan börjar igen. Det känns kul att få tillbaka vardagen och att helgerna blir sådär heliga igen. Jag är dock lite nervös inför lämningen av Viggo imorgon, när vi var där på besök i Fredags var han väldigt avvaktande i början och kikade ofta på mig så att jag inte gick iväg. Men efter en liten stund spelade han boll och åkte kana, pratade med fröknarna osv. Ser man bara till att ha rätt inställning själv så går det nog bra, skulle han vara ledsen när jag går kan jag ju alltid ringa sedan efter en stund för att höra hur det gick.

Här kommer en liten mini-bildbomb från kalaset :)



Födelsedags-barnet och tårtan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)