13 augusti 2010

Fredagen den 13:e

Idag är det Fredagen den 13, har ni märkt av det? Det har vi! Det börjar med att Stefan kommer hem från jobbet med gipsad arm. Sedan när jag plockar disk klämmer jag Viggos finger i diskmaskinen. Han blir så ledsen att han inte vet var han ska ta vägen! Det gjorde (gör) sååååååååååååååå ooooooooooooont i hjäääääääääärtat!!!!!!!!

Nu sitter han i soffan och dricker lite saft, han hanvänder handen och kan böja fingrarna så det borde inte vara någon fara. Skulle aldrig förlåta mig själv isf.

Nu ska jag pussas med prinsen och sedan ska vi gå ut och leka!

1 kommentar:

  1. Hej ida!
    Det är sjukt, men det lyckas alltid hända tråkiga saker denna dag. Jag hoppas att jacke inte ringer och säger att han skadat sig ordeltligt, nellie håller man ett öga på hela tiden;)

    Önskar er en trevlig helg, får se om vi snart kanske bor i samma stad, den som lever fårse, skönt att ha tid på sig att fatta beslut:)

    kram

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)