29 augusti 2010

The Boy On The Bridge.

Godmorgon i regnet!
Vi blev kvar på Glassgränd inatt, jag önskar jag kunde säga att vi sovit gott men det har vi inte. Viggo har varit orolig pga hosta och jag har inte kunnat ova pga OND visdomstand. Hela högersidan är bortdomnad och jag kan knappt bita ihop munnen, så svullet är det! Jag hoppas att det kommer att gå över av sig själv så jag slipper gå till tandläkaren...

Nu är det frukost-time här och sedan ska vi på IKSU och kika på innebandy. Moster Noras lag ska spela träningsmatch och Viggo ska spexa i pauserna ;)

1 kommentar:

  1. Jaa, klart vi ska styra upp våran kväll!
    Vi kan väl kolla på nåt datum nästa gång vi ses, har typ 2 helger som jag inte kan framöver.
    Kan va bra om vi tajmar så Jimmy har lördagsmatch, så att jag kan va "bakis" om vi skulle vilja gå ut och dansa efter bion och maten =P

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)