13 augusti 2010

Mår du inte bra min prins?

Jag börjar tro att det är någonting "fel" med Viggo, att han inte mår bra? Igår sov han 4 timmar mitt på dagen, somnade 20 på kvällen och sov till 08 på morgonen. Idag sov han 3.5 timmar på dagen, somnade 19 ikväll. Han svettades också JÄTTE mycket när han sov idag, det rann i pannan och på kinderna och han var jätteblöt i håret, trots att han bara låg i blöja med två fönster öppna dessutom. Han sover alltså VÄLDIGT mycket nu.

Han kanske växer? Kanske är han i en utv.fas? Han har inte feber och är inte förkyld. Dock har han lite tänder på g, kanske det påverkar sömnen?

Självklart blir man orolig och misstänksam, man vill ju bara för allt i världen att han ska må bra!

Mitt lilla påskägg, bara någon dag gammal. Älskade lillhjärta vad glad jag är i dig!

1 kommentar:

  1. Det är nog ingen fara, tänk som dom håller på varje vaken minut, all energi som görs av med måste ju också fyllas på både i mat och sömnväg! Dessutom är tandsprickning väldigt energikrävande och jobbigt!!

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)