19 augusti 2010

Nästa vecka lika med work.

Idag ringde mina fd söta arbetskollegor och frågade om jag var sugen på att jobba hela nästa vecka. JAAAAAAAAAAAA svarade jag genast! Så kul! Jag har varit ledig sååå länge nu och håller bokstavligen på att klättra på väggarna här hemma. Jag känner att jag börjar få kort tålamod gentemot Viggo också och det är inte rättvist. Missförstå mig rätt kära ni, jag ÄLSKAR att vara med honom every minute...

Jag tror det blir bra för oss med rutiner igen, att Viggo får komma till förskolan och LEKA med kompisar och sedan komma hem till en mamma och pappa som SAKNAT honom en hel dag! Det blir bra, det vet jag.

2 kommentarer:

  1. Va roligt att du är saknad på jobbet, hoppas du får en underbara jobbvecka

    SvaraRadera
  2. Vart jobbar du?

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)