24 augusti 2010

Pause.

Heej!
Jag har haft en liten mini-pause från bloggen, har helt enkelt inte haft tid att skriva något. Jag har dock massor med bilder jag vill visa er, men kameran glömde jag hos Hanna på kalaset igår.. Ska försöka hinna med att hämta den imorgon.

Det går bra för mig på jobbet och strålande för Viggo på dagis. Han hinner knappt med att vinka och pussas hejdå på morgonen och när Stefan kommer och hämtar ska han stolt visa runt. Fröknarna berättar att han är en liten charmör som utvecklas och lär sig nya saker hela tiden. Min lilla plutt! Det känns så bra att han trivs och känner sig trygg med personal och barn, det hade ju kunna vara tvärt om = gråt vid lämning och mindre roliga samtal med fröknarna. Jag är så glad!

Nu ligger han sedan en timme tillbka i sin säng och sover, helt slut efter lek och bus på dagis och eftermiddagslek med Ebba. Stefan tror jag somnade vid Nattningen och själv ligger jag i soffan och kikar Fångarna på fortet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)