22 december 2010

Viggo art

Världens vackraste ljuslykta, världens finaste gran tryckt av underbara små händer och världens sötaste snögubbar! Jag är inte annat än STOLT :) Förutom detta hänger det en smällkaramell och två glittriga trolldegsfigurer i granen.

Innan Viggo kom till oss gruvade jag lite inför kommande jular då granen kommer proppas med fula färgglada smällkarameller och att lägenheten kommer pyntas med annat missmatchat pynt. Jag tyckte det skulle bli lite jobbigt eftersom jag vet precis hur JAG vill ha det. Men det finns ju inget mer underbart än de små konstvärk dessa små mirakel gör med egna små händer! Här snackar vi konst som går rakt in i mammahjärtat!









1 kommentar:

  1. Åh, vilka fina konstverk gjorda av vår prins! Ida, jag var lika lycklig över de fina alster som du gjorde när du var liten! De finns kvar härhemma:) kram till er alla!

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)