4 december 2010

Vad vi har sysslat med idag..

Detta är vad vi har sysslat med idag - organiserat i Viggos rum (och klädkammaren)! Ni får en liten sneakpeak, ska fotografera finare bilder med kameran sedan.

Vi har även varit till Viggos kusiner Axel och Henry och lämnat tillbaka kläder som vi har fått lånat, så killarna passade på att busa av sig ordentligt - Viggo ligger däckad i soffan nu! Han har inte sovit lunch idag så han somnade i bilen på väg hem, jag låter honom vila en stund så han orkar busa med moster Hanna, mormor, morfar och Nora ikväll! Jag och Stefan firar vår sjuårsdag idag så Vi ska äta god mat och rå om varandra.. Det var LÄNGE sen!

Tänk att det gått sju år, jag var sjutton år och gick på gymnasiet när vi träffades, inte kunde jag ana då att det var pappan till mina barn jag mött!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)