30 december 2010

Antiuqe necklase

Jag ligger i soffan och njuter av tystnaden. Viggos mostrar har precis kommit och hämtat honom, de skulle hitta på en massa kul idag! Jag ska städa så det är nyårsfint här hemma samt plugga lite matte. Det känns tungt, väldigt tungt!

Ikväll ska Stefan äta middag och umgås med grabbarna. Jag, Viggo och Hanna åker upp till mamma och pappa och äter middag. Det går inte att beskriva i ord hur skönt det är att ha sin familj NÄRA. Att när som helst kunna titta förbi. Det är guld värt!


Detta FINA halsband fick jag av Stefan i julklapp. Jag tycker det är så fint att jag knappt vågar använda det. Men imorgon, då! Just ja, det har ju blivit ändrade planer för oss på nyårsafton. Jag, Stefan, Viggo och Nora kommer att åka till Stöcksjö och äta middag med hela gänget. Sen efter middagen åker vi hem hit och äter massa gotta, kollar film och tittar på fyrverkerier!:) Det kommer bli en bra kväll!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Undrar vart du fått tag på detta fina halsband?

    SvaraRadera

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)