30 december 2010

Prinslängtan

Ååå nu börjar det klia i kroppen på mig! Viggo har varit ifrån mig i fem timmar och jag saknar! Töntigt tycker ni säkert, men inget jag kan hjälpa. Och inte blir det bättre av att titta på gamla bilder från bebistiden! Jag kan inte förstå att lilla Guldklimpen som vägde dryga tre kilo har blivit så stor. Snart, om tre månader fyller han två år! Han utvecklas med stormsteg just nu och jag har nästan lite svårt att hänga med. Han älskar att leka rollekar, favoriterna är doktor och fika med fina Cafe settet. Han tippar med vilja omkull sin kopp och låtsas spilla, då tar han den prickiga lilla servetten och torkar. Hur sött?! Det är också så roligt att se hans starka kärlek till sin favoritsysselsättning - spela Bandy! Det går inte att undgå hur fantastiskt roligt han tycker att det är! Stark vilja har han också, han säger till ordentligt om det är någonting han inte vill. Och är det någonting han verkligen vill, men vet att han nog inte kommer att få, så lägger han huvudet på sne och viskar istället. Större chans om jag lägger på charmen, tänker han säkert :)


Min fina, fina lilla prins. Du är den vackraste i hela världen för mig, för oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du tar dig tid att lämna ett spår :)